20 Kasım 2012 Salı

MUTFAKTAN BİLDİRİYORUM:)

Evet bugün mutfaktan bildiriyorum,ev hanımlarının en çok zaman geçirdikleri yer mutfak olunca sık sık yenilik yapmak kaçınılmaz oluyor sanırım:)bende öyle yaptım.öncelikle genel bir bakışla sizi baş başa bırakayım:)
mutfak takımımda kullandığım çizgili kumaş pamuk saten cinsi benim çok sevdiğim bir kumaş kendileri:)
runnerın altındaki masa örtüm ise bej tonlarında delikli de diye bileceğimiz kendinden desenli bir kumaş.dantel olarak teeee tatilde kocaeli deki erkek kardeşimi ziyarete gidip,antepten buralara gelmişken istanbula o meşuuur tarihi kadıköy salı pazarına gitmemek ayıp olur dediğim sabaha karşı karar verip sabahın 6 sında kargaları kahvaltıya uyandırıp bizim yola düştügümüz o günlerden bir hatıra:)neyse bu ayrıca bir post mevzusu :)

ekmek çantamızın sağ tarafında gördügümüz tırnaklarını çıkarmış olan kedicik,hani olurya benzetemezsiniz neme lazım ben açıklamamı peşin peşin yapayım:)

buda ekmekliğimizin iç astarı efenim:)

runnerın bitmiş hali 120 ye 35 cm

buda yine karton kutuyu papitone dikip içinede çizgili  kumasımızdan  hasır sepetin amca oğlusu yapma projemden:)

kendileri ecza kutumuz olma şerefine nail olup başımızın üzerinde yerin var dedik oda buzdolabı üstünde yer seçti kendilerine:) eee ne diyelim önce sağlık:)

buda henüz ipliği üzerinde  içi elyafla desteklenmiş evimizin en sık baş vurulan bilir kişilerinden:)zira 2 afacan olunca evde ençok tüketilen peçete ve ıslak mendil oluyor:)tecrübeyle sabit...MARİFET İLTİFATA TABİ der misss kokulu yorumlarınızı beklerim:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...